maanantai 16. joulukuuta 2013

Naiset (ko) hankalia

vaimo: -rakas?
mies: no mitä kulta?
-rakastatko sä mua?
-tottakai rakastan, mitenniin?
-kun et tuo ikinä mitään suklaata tai mitään kotiin?
-pitäiskö mun tuoda?
-no marja-helenan aviomies tuo joka perjantai suklaata tai kukkia..
-no mä tuon sulle sit suklaata perjantaina.
-.. ja välillä se tuo molempia..
-no haluutko säkin molempia?
-no kukista saatan saada heinänuhan
-no tuonko mä sulle molempia, haluutko molempia rakas?
-pidätkö sä mua ahneena?
-en, kysyn vaan mitä mun rakas vaimo haluaa, suklaata vai kukkia?
-et haluunko lihoa vai saada heinänuhan? mikä ihme sun ongelma on?
-siis mitä? voin tuoda molempia ei oo mikään ongelma!
-eli sä tahdot et mä lihon JA saan heinänuhan?
-ei, haluun et sä oot onnellinen?
-NO SITTEN ET TUO MITÄÄN MULLE!
-...
-.. miehet!
-eli tähän mennes oon toiminu iha oikee..
-MÄ KUULIN TON !!
-se oli tarkotuskin?

Naisia on mahdoton miellyttää , mut ilman naisia on mahdoton elää !!!!!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos!